כלכלה ומנהל עסקים

כלכלה ומנהל עסקים

במידה ואתם חושבים שיש לכם חוש לכלכלה ומתעניינים איך המשק עובד ומה מניע אותו המקום שלכם פה אתנו בלימודי כלכלה. לפרטים נוספים גלשו לאתר!

בכדי להבין איך מתנהל המשק, איך מתנהל ארגון ולהבין מה קורה בשוק הפיננסי עליכם להבין ולהתמצא בכלכלה. מדינה בריאה היא מדינה שהכלכלה שלה נבונה ומביאה אותה להתפתחות ולצמיחה. כדי שדברים יתנהלו בצורה נכונה אנו זקוקים לאנשים מביני עניין בתחום הכלכלה.

אוהבים לעשות ניתוחים אנליטיים? אתם בעלי אופקים רחבים וראיה מרחבית? אם ככה לימודי כלכלה הוא בדיוק התחום שידבר אליכם. למידע נוסף לגבי לימודים אלו צרו אתנו קשר באתר בהקדם האפשרי!

במה עוסקת כלכלה?
כלכלה הוא תחום די נרחב שעוסק בעיקר בקשר בין כל מיני גורמים בתוך החברה ובדרכם להשיג כל מיני אמצעים חומריים כדי להתפתח , לצמוח ולהתקדם הלאה. זהו תחום מקיף העוסק בתחומים רבים כמו: סחר חליפין, תהליכי ייצור והפצה של כל מיני מוצרים שונים בשוק, פיתוח כלכלי, השוק הפיננסי, יחסי גומלין בין חברות בארץ ובעולם ועוד.

המשק זקוק להרבה כלכלנים כדי להתפתח ולצמוח . מי שסיים לימודי כלכלה אפשרויות התעסוקה הפתוחות בפניהם רבות והוא יכול להשתלב בחברות מסחריות, במשרדי ממשלה, בבנקים, בעסקים, בבורסה ועוד. אפשרויות ההעסקה הן בארץ אך גם בחו"ל.

למי מיועדים לימודי כלכלה ?
לימודים אלו אינם פשוטים ומתאימים למי שיש חוש עסקי וניהולי וזה זורם בעורקיו, למי שמתעניין בעולם הפיננסי, למי שיודע לנתח במטרה אנליטית נתונים, למי שטוב במתמטיקה ומדעי החברה. הלימודים תובעניים ולא כל אחד שמתחיל יסיימם אך מי שיסיימם ייצא עם מקצוע מבוקש שיפתח בפניו דלתות רבות.

לימודים אלו כוללים לימודים בתחום המדעים המדויקים ומשלבות אותם ביחד עם תיאוריות שקשורות לחברה ולמדעי החברה כמו: התפתחותה של החברה, ארגונים ומוסדות שונים, פוליטיקה ועוד. לימודים אלו מחייבים תעודת בגרות טובה ומלאה וכמובן ציון פסיכומטרי גבוה במיוחד.

שני מושגים מובילים בעולם הכלכלה שנלמדים הם מאקרו ומיקרו. מיקרו בכלכלה עוסק בכל מה שקשור לצרכנים, התנהלות המשק וכמובן חקר מעמיק של השוק. מאקרו בכלכלה עוסק במתן פתרון לבעיות שצצות במשק מבחינה הכלכלית, צרכים של המשק ועוד. הכלכלה משלבת בין המיקרו למאקרו והם חלק בלתי נפרד האחד מהשני.

רוצים להיות חלק מהניהול המוביל בכלכלת הארץ? רוצים לתרום את חלקכם בחברה ובצמיחתה הכלכלית של המדינה? אם כך לימודי כלכלה הוא בדיוק התחום עבורכם בו תלמדו את רזי הכלכלה. לפרטים נוספים צרו עימנו קשר באתר ללא היסוס!