לימודי משפטים בחיפה

לימודי משפטים בחיפה. אין לכם צורך להמשיך לחפש במוסדות אחרים. לימודים המאפשרים לכם להתמחות בתחום מועדף וקרוב ללבכם, לקבלת פרטים נוספים צרו עימנו קשר באתר ברגע זה!

לימודים תובעניים (מעצם מהותם) ומגוונים (במיוחד באוניברסיטת חיפה). בפקולטה למשפטים בחיפה פותחים לכם אופק אל עולמות תוכן ודעת נוספים,משלימים ומעשירים באמצעות קורסים המוצעים בתחומים: מדעי ההתנהגות, ביוטכנולוגי, פילוסופיה, היסטוריה, תולדות ומורשת ישראל, וכמו כן ללמוד מקבץ של קורסים בתחומי התמחויות שונות ובהם: משפט וכלכלה, משפט עבודה ורווחה, בריאות ומשפט, משפט ותרבות, משפט פלילי, דיני משפחה, דיני מיסים, משפט עברי, דיני נזקין, דיני ירושות וצוואות ועוד.

לימודי משפטים בחיפה מתאימים למי שלא רוצים להתכנס רק בתוך עולם המשפט אלא לפתוח חלום אל נושאים שונים. לקבל המידע המלא צרו קשר באתר עם המומחים שלנו או מלאו את הטופס המקוון וקבלו את כל הפרטים הרלוונטיים!

על עושר האפשרויות של גיוון לימודי משפטים בחיפה והעשרתם בתחומים נוספים יעיד ההיצע הגדול של תכניות לימוד (12 במספר!) אשר ללומדים בהם מוענק עם סיום הלימודים תואר כפול:
משפטים ותעודת הוראה באזרחות, משפטיים וסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, משפטים ותוכנית אופקים, משפטים וכלכלה, משפטים ורפואה, משפטים וסיעוד, משפטים ופסיכולוגיה, משפטים וקרמינולוגיה ועוד.

סגל הוראה מן הטובים ביותר:
סגל מרצים מעולים ובהם הפרופסור עמנואל גרוס, המשמש, בין השאר, פרשן מבוקש המופיע תכופות באמצעי התקשורת השונים, הפרופסור פניה עוז זלצברג, הנשואה לפרופסור עלי זלצברג, שאף הוא מלמד בפקולטה ובתו של הסופר עמוס עוז ועוד.

אתם רוצים. אתם יכולים. אנחנו מציעים. אנחנו מסייעים. למימוש לימודי משפטים באוניברסיטת חיפה מלאו את הטופס המקוון ונחזור אליכם בהקדם. קחו את הזמן אבל אל תתמהמהו. אנחנו כאן בשבילכם!