לימודי פסיכולוגיה תנאי קבלה

האמת? לא על הפסיכולוגיה לבדה… אם אתם רוצים לדעת איזה ציונים יידרשו מכם כתנאי להירשם ללימודי הפסיכולוגיה – צרו עמנו קשר באתר בהקדם!

על מנת לברר ולוודא מה הם תנאי הקבלה של חוגים לפסיכולוגיה במוסדות לימוד שונים יש ליצור קשר ישיר עם מזכירויות החוגים בכל מוסדות הלימוד, אשר לימוד במי מהם אופציה פתוחה בפניכם.

האם הציונים שלכם מספיקים? אתם מוזמנים לברר לפני שתירשמו – אם וכאשר – ללימודים כדי לשפר ציונים. אנחנו כאן באתר, און ליין, להשיב לכם על כל שאלה!

לימודי פסיכולוגיה תנאי קבלה הם נושא אשר בירור מבעוד מועד עשוי לחסוך לכם זמן וכסף – שני משאבים אשר לא יסולאו בפז. ידיעה מראש של תנאי הקבלה עשויה לסייע לכם גם בלימודי הפסיכומטרי, אם וכאשר תדעו מה הוא ציון הסף הנדרש על ידי החוג לפסיכולוגיה באחד ממוסדות הלימודים אשר אתם מעדיפים ללמוד בהם.

לימודי פסיכולוגיה תנאי קבלה:
יש דברים פשוטים להבנה. אחד מהם הוא הקשר בין גובה הציונים שלכם בבגרות ובפסיכומטרי ובין הסיכוי שלכם להתקבל ללימודי פסיכולוגיה. רוב המוסדות מקבלים תלמידים על פי ממוצע בגרות משוקלל ( יש המתנים ציון מסוים, נקוב, באנגלית ברמה של 4 יחידות ואף 5 ) והציון בבחינה הפסיכומטרית;יש מוסדות המחייבים, בנוסף מבחן הבעה בעברית;

העדר תנאי קבלה:
אם אתם מתעניינים בנושא לימודי פסיכולוגיה תנאי קבלה ודאי תשמחו לדעת שבשלוחות שונת שבהן ניתן ללמוד פסיכולוגיה במסגרת האוניברסיטה הפתוחה לא נדרשים כלל תנאי קבלה. כל אחד יכול להתחיל ללמוד בקצב שלו. קבלת התואר מותנית בעמידה בכל המטלות.

אוהבים 'לחפור', לנתח ולהבין לעומק? נשמח ליידע אתכם על אודות תנאי הקבלה הנדרשים במוסדות הלימוד השונים בתחום הפסיכולוגיה. מלאו את הטופס המקוון באתר ונחזור אליכם און ליין, לנוחיותכם!

ללמוד לתואר ראשון