לימודי תעודה מדעי המחשב

אם אתם מעוניינים לפתוח לכם אפשרויות קידום בלתי מוגבלות, אם אתם רוצים להשתלב במקצוע מאתגר ומרתק, אם אתם רוצים להוביל, בואו והצטרפו אל לימודי תעודה במדעי המחשב ותתחילו לנצח. לקבלת מידע נוסף, מסלולי לימוד, מוסדות לימוד מובילים והצעות מחיר צרו עימנו קשר באתר בהקדם האפשרי!

תוכנית לימודי תעודה במדעי המחשב מיועדת בעיקרה לסטודנטים בעלי תואר ראשון בהנדסה או במדעים מדויקים כגון: הנדסת מכונות, ביולוגיה, הנדסת חשמל, מתמטיקה, כימיה ופיזיקה, הרוצים להשתלב בתחום מדעי המחשב. מסלול לימודים זה מיועד למועמדים החפצים בקידום הקריירה שלהם, על מנת לשפר את סיכויים להתקבל לתואר שני במדעי המחשב או לצורך עניין אינטלקטואלי.

אל תהססו בואו כבר עכשיו לשפר את הקריירה שלכם, בואו להיות איתנו חלק מקבוצת עילית המובילה קדימה. מלאו את הטופס המקוון באתר וקבלו את כל רשימת מוסדות הלימוד האיכותיים ביותר, תוכניות לימודים, מסלולי לימודים, צוות הוראה מיומן ומנוסה ושעות לימוד ומחירים ללא תחרות!

לימודי מדעי המחשב דרישות קבלה:
תוכנית הלימודים מבוססת על ידע מוקדם בקורסי החובה במתמטיקה לתואר ראשון במדעי המחשב. מועמדים במסלול לימודי תעודה במדעי המחשב החסרים בידע זה יהיו חייבים להשלימו לקראת תחילת הלימודים.

מה בתוכנית הלימודים?
חובה על כל סטודנט לסיים בהצלחה 10 קורסים מלימודי התואר הראשון במדעי המחשב.

קורסי חובה – אלגוריתמים, מערכות הפעלה, מבוא למדעי המחשב, אוטומטים ושפות פורמאליות, ארכיטקטורות דיגיטליות ומבני נתונים.

קורסי בחירה – יש לבחור 4 קורסי בחירה: סדנת תכנות, גרפיקה ממוחשבת, תורת החישוביות והסיבוכיות, ניהול מסדי נתונים, תכנות פונקציונאלי לוגי, רשתות תקשורת מחשבים וקורס בחירה אחד במדעי המחשב.

בואו והצטרפו ברגע זה למסלול לימודי תעודה מדעי המחשב ולא תתחרטו, לקבלת מידע עדכני והצעות מחיר מלאו את הטופס המקוון באתר כעת!

מדעי המחשב וניהול