לימודי תקשורת וניהול

מעוניינים ללמוד מקצוע מרתק עם אפשרויות תעסוקה מגוונות ומרתקות בסיום הלימודים? הירשמו גם אתם אל לימודי תקשורת וניהול ולא תצטערו. לפרטים נוספים השאירו שם ומספר טלפון בטופס המקוון ונחזור אליכם עם כל המידע הדרוש לכם!

המדיה תופסת חלק חשוב מאוד בחיים של כולנו ולכן סטודנטים רבים מעוניינים ללמוד לימודי תקשורת העוסקים במגוון תהליכים תקשורתיים. ניתן לשלב לצד לימודי התקשורת גם לימודי ניהול ולהשתלב בסיום הלימודים בתפקיד ניהולי בחברת תקשורת או בתחום קרוב.

אל תישארו מאחור, בואו ללמוד תחום מרתק ועדכני. לימודי תקשורת וניהול פותחים לכם מגוון אפשרויות תעסוקה מרתקות ומגוונות. למידע נוסף צרו קשר ונשמח לצרף גם אתכם לאלפי התלמידים הרבים שכבר השתלבו במשרות מעניינות ומאתגרות בתחום!

מהי תוכנית הלימודים בקורסים?
הלימודים כוללים מגוון קורסים משני התחומים השונים מאוד זה מזה. בנושא התקשורת לומדים קורסים העוסקים ביחסי ציבור, פרסום, דיני תקשורת, תקשורת המונים וקורסים העוסקים ברדיו טלוויזיה ואינטרנט. במהלך הלימודים רוכשים כלים לנתח ולהבין כל מיני אירועים תקשורתיים.

בקורסים הקשורים לתחום הניהול לומדים קורסים רבים העוסקים בארגון וניהול כמו לדוגמא ניהול משאבי אנוש, ניהול ארגוני, חשבונאות, ניהול מערכות מידע, סטטיסטיקה, ניהול משא ומתן, קבלת החלטות ועוד מגוון קורסים מרתקים ומעניינים.

אפשרויות תעסוקה בסיום הלימודים:
הבוגרים שסיימו לימודי תקשורת וניהול יכולים להשתלב במגוון משרות מרתקות במשק הקשורות לתחום התקשורת בעיתון, ברדיו ובטלוויזיה. כמו כן, ניתן להשתלב במשרדי פרסום או יחסי ציבור או לעסוק בתחום מחקרי בנושא התקשורת.

אז אם גם אתם מעוניינים להוביל ולהצליח בואו גם אתם ללמוד תחום מרתק ומגוון. למידע נוסף ולקבלת הצעות מחיר אטרקטיביות השאירו פרטים בטופס המצורף באתר שלנו והצטרפו גם אתם לאלפי סטודנטים מרוצים הלומדים אצלנו!

תקשורת תואר ראשון