מדעי המדינה תל אביב

מעוניינים ללמוד לתואר מרתק ולהעמיק את הידע אודות תהליכים מדיניים שונים? הצטרפו גם אתם אל לימודי מדעי המדינה תל אביב ולא תצטערו. לקבלת מידע נוסף על תוכנית הלימודים השאירו שם וטלפון ונחזור לפנייתכם בהקדם!

אם אתם מתעניינים במגוון נושאים מדיניים כמו לדוגמא שיטות ממשל שונות או יחסים בינלאומיים ייתכן ותמצאו עניין רב בלימודים לתואר מדעי המדינה תל אביב. תוכנית הלימודים מעשירה ומעניינת מאוד ובסיום הלימודים תוכלו להשתלב במגוון מקומות עבודה מעניינים.

לקבלת מידע נוסף על תנאי הקבלה ועל הקורסים השונים המועברים על ידי מיטב המרצים נשמח אם תשאירו את הפרטים האישיים בטופס שבאתר ונציגנו יחזרו אליכם עם כל המידע הדרוש לכם!

מה לומדים?
הקורסים הנוגעים אל מדעי המדינה תל אביב מגוונים וניתן לבחור מתוך מגוון תחומים מרתקים כמו לדוגמא
מנהל ציבורי, יחסים בינלאומיים, ממשל ופוליטיקה, מדיניות ציבורית, פוליטיקה השוואתית ועוד מגוון נושאי לימוד מרתקים לפי בחירתכם ותחומי העניין שלכם.

 הקורסים השונים אמורים ללמד אתכם איך להבין ולנתח את המדינה בה אנו חיים ואת התהליכים הפוליטיים המורכבים המתרחשים בה ובשאר מדינות העולם. ניתן לשלב במקביל ללימודי מדעי המדינה גם לימודים לתואר נוסף.

הצטרפו גם אתם לאלפי סטודנטים מרוצים הנהנים מתחום לימוד מרתק הנוגע ישירות לתחומים רבים בחיינו. לקבלת מידע נוסף על תנאי הקבלת למסלולים השונים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם במהרה!

מדעי המדינה ותקשורת