מדעי המחשב או הנדסת תוכנה

מעוניינים בלימודים ומתבלבלים מההגדרות? האם מדעי המחשב או הנדסת תוכנה? מה בכלל ההבדל? מלאו פרטיכם בטופס המקוון, ואנו נסייע לכם להבין, לעשות סדר בדברים, לגבש החלטה מבוססת הבנה ומידע, המלצות והצעות מחיר טובות!

במה בוחרים?
שני המסלולים, מדעי המחשב או הנדסת תוכנה, הינם לימודים אשר במתכונת שלהם דומים מאד אולם קיימים מספר הבדלים מהותיים ביניהם. עבור בוגרי שני המקצועות קיימות אפשרויות רבות להשתלב במשק בתחומים מגוונים כמו חברות הייטק, בתי תוכנה,חברות תעשייתיות מודרניות ועוד.

עדיין מתלבטים? למה כאב הראש הזה אם אנחנו כאן, מציעים לכם את כל המידע הנדרש להבנה ולגיבוש החלטה לבחירת הלימודים הטובים ביותר עבורכם, הן כמקצוע, הן בנגישות והן במחירים המעולים שיוצעו לכם לאחר שתמלאו את פרטיכם באתר ללא כל התחייבות!

כל ההבדלים, כל המאפיינים:
ההבדלים בלימודי מדעי המחשב או הנדסת תוכנה הינם באמת זעירים אולם בכל זאת להלן העיקריים שבהם:

היקף הלימודים:
משך לימודי מדעי המחשב הוא שלוש שנים בעוד שלימודי הנדסת תוכנה נמשכים ארבע שנים.

נושאי הלימוד:
נושאי הלימודים המועברים בשני המסלולים הינם זהים עם הדגשים קטנים בכל מקצוע: הדגש במדעי המחשב הוא על תחומים מתמטיים ומדעיים, וכן על לימוד יסודות התכנות ומערכות ממוחשבות, בעוד שהדגש בלימודי הנדסת תוכנה יהיה על הטכנולוגיה הנדרשת בעת פיתוח תוכנה.

התואר לבוגרים:
בוגרי לימודי מדעי המחשב יקבלו תואר ראשון BA ובוגרי לימודי הנדסת תוכנה יקבלו תואר מהנדס מוסמך.

העתיד:
בוגרי לימודי הנדסת תוכנה יעסקו באפיון וביצירה ועיצוב של אב טיפס בעוד שבוגרי לימודי מדעי המחשב יפנו למחקר ופיתוח דרכים חדשות לעיצוב תוכנה.

למה לעשות אן-דן-די-נו ולבחור מקצוע אם אפשר למלא את הפרטים באתר ולקבל ללא התחייבות המלצות על מכונים מובילים ומסלולי הלימוד שלהם, באופן שיאפשר לכם לבצע את הבחירה הנכונה ואפילו לא לבזבז זמן וכסף מיותרים?

מדעי המחשב וניהול