מנהל עסקים תואר ראשון

מנהל עסקים תואר ראשון

מעוניינים לנהל עסק ולהיות בראש הפירמידה? רוצים קידום בחיים? תואר ראשון במנהל עסקים יוביל אתכם למטרה. לפרטים נוספים גלשו באתר!

מנהל עסקים היה מאז ומתמיד אחד המקצועות המובילים והמבוקשים יותר במשק. יותר ויותר אנשים מעוניינים בתפקידי מפתח בחברות ולהתקדם מעלה מעלה, בכדי לעשות זאת הם חייבים ללמוד ולרכוש כלים נכונים כדי לדעת איך מנהלים ומתנהלים בעסק עם עובדים.

רוצים ללמוד מקצוע מעניין ומרתק? יש לכם חוש לניהול ואתם רוצים ללמוד ולהתפתח בתחום? אם ככה תואר ראשון במינהל עסקים הוא בדיוק המקצוע עבורכם. לפרטים ומידע נוסף מלאו את הטופס המקוון באתר!

מה נותן לכם תואר ראשון במנהל עסקים?
תואר זה מעניק לכם את היכולת לשלוט בתחום הניהול והארגון העסקי. בעזרת תואר זה תוכלו להשתלב בהמון משרות בכירות המוצעות בשוק הן בארץ והן בעולם. ניתן לשלב מינהל עסקים עם מקצועות נוספים כמו משפטים, שמאות, מדעי המחשב, ביטוח, פסיכולוגיה, תקשורת, הוראה ועוד כאשר התלמידים של תואר ראשון יכולים לבחור במגמת התמחות כמו: מימון, חשבונאות, טכנולוגיה, משאבי אנוש, מידע, שיווק ועוד.

מה תלמדו במינהל עסקים?
מי שילמד לתואר ראשון בתחום ילמד גם: שיווק, ניהול של כוח אדם וניהול של מערכות מידע, מימון, ארגון, כלכלה ותקציב ועוד תחומים שנוגעים לניהול נכון של העסק.

לימודי תואר ראשון בעסקים ניתן ללמוד כמעט בכל האוניברסיטאות והמכללות ברחבי הארץ כאשר תנאי הקבלה שונים במקצת ממקום אחד לשני ובכולם נעשה שקלול בין ציוני הבגרות לפסיכומטרי ובנוסף לכך ישנם פרמטרים נוספים שקובעים קבלה או אי קבלה ללימודים. לימודי מינהל עסקים נמשכים כשלוש שנים.

מי שיש לו תואר ראשון בעסקים ידו על העליונה מאחר ויש לו הכשרה וכלים לנהל עסקים ולבנות תכניות עסקיות בתחום אותו ירצו לנהל. רכישת כלים מתאימים יביאו להצלחת העסק או לכישלונו. מי שיוציא תואר ראשון בעסקים ימצא עבודה בתחום ניהול עסקים.

המטרה בלימודים אלו היא בעצם להקנות כלים על העסק, ניהולו וההשלכות של ניהולו, איך מנהלים בצורה נכונה כדי שהעסק יצליח ויישא רווחים. גם אם יש לכם חוש עסקי על תוותרו על לימוד ניהול עסקים מאחר ויחד עם הכישרון הטבעי תקבלו כלים לניהול.

אם אתם אלופים בניהול אך בכל זאת מרגישים שחסר לך עוד קצת הכשרה וכלים כדי להיות מובילים בתחום תואר ראשון במנהל עסקים ייתן לכם את כל הכלים שתצטרכו כדי להיות מספר אחת. מלאו את הטופס המקוון באתר ונשמח לסייע לכם עם כל המידע הרלוונטי עבורכם.