תואר במדעי המחשב

מעוניינים בלימודי תואר במדעי המחשב ולא יודעים באיזה מסלול לבחור? מלאו פרטיכם באתר ואנו נעזור לכם לעשות סדר בדברים. כל ההמלצות על מוסדות לימוד מובילים, מסלול הלימודים והיקפם והצעות מחיר נוחות ביותר!

משמעות מדעי המחשב היא פיתוח תוכנות לאפליקציות שונות הנוגעות בתחומים רבים בחיינו.

מטרת תוכנות אלו היא פתרון בעיות וייעול השימוש בהן והן מתבססות על עקרונות מתמטיים, מאחר ופיתוח התוכנות הללו נעשה באמצעות פיתוח אלגוריתמים מתקדמים ויעילים.

ההזדמנויות המקצועיות הממתינות לבוגרי תואר במדעי המחשב הן רבות ומגוונות ופותחות דלתות בחברות הייטק ובתי תוכנה רבים, בהם נדרשים תפקידים כמו פיתוח, ניהול רשתות, תכנות, תמיכה ועוד. בעידן של טכנולוגיה מתפתחת, הדרישה למומחים בתחום רק הולכת וגוברת ותנאי התעסוקה והשכר הם מהגבוהים במשק.

תכננו את עתידכם המקצועי עוד היום. מלאו פרטיכם באתר ואנו נסייע לכם למצוא את מוסד הלימודים הטוב ביותר עבורכם מבחינת תוכנית הקורסים, הקף הלימודים, צוות מרצים מנצח וכל ההטבות, המלגות והצעות המחיר המשתלמות לכם ביותר!

התוכן:
לימודי תואר מדעי המחשב מכשירים את התלמיד לפיתוח של טכנולוגיות ומוצרי תוכנה.

הלימודים כוללים ריכוז של קורסים מגוונים הנוגעים בתחומי חיים רבים, כמו למשל רשתות מחשבים, בינה מלאכותית, סטטיסטיקה, אלגוריתמים, יסודות בהנדסת תוכנה, שפות תכנות, מסדי נתונים, לוגיקה, מתמטיקה בדידה, תורת הגרפים, מבני נתונים, יעילות אלגוריתמית, מערכות הפעלה ועוד.

הסטודנט יכול לבחור מסלול התמחות ספציפי כמו למשל התמחות בפיתוח משחקי מחשב ומולטימדיה, התמחות במערכות אבטחה ממוחשבות , ואף לשלב את התואר עם לימודי מנהל עסקים, מה שיגדיל את טווח ההזדמנויות המקצועיות בעתיד.

תנאי קבלה:
תנאי הקבלה ללימודי תואר במדעי המחשב, משתנים בין מוסדות הלימוד השונים אולם במרביתם נדרשת תעודת בגרות מלאה, עם לפחות 4 יחידות לימוד במתמטיקה. כמו כן רוב מוסדות הלימוד דורשים ציון פסיכומטרי.

לימודי מדעי המחשב- מסלול הלימודים:
משך לימודי תואר במדעי המחשב ברוב מוסדות הלימוד הוא שלוש שנים ובסיומן מקבל בוגר הלימודים תואר B.A .

מילוי קצר של הטופס המקוון יפתח בפניכם את כל ההמלצות על מוסדות לימוד הטובים ביותר עבורכם, ואת כל המידע הנדרש לפני שאתם בוחרים היכן ללמוד. עוד תקבלו הצעות המחיר מובילות, הטבות והנחות!

מדעי המחשב וניהול