תואר בתקשורת חזותית

אם אתם אוהבים להמחיש מסר או רעיון באמצעים ויזואליים, הרי שלימודי תואר בתקשורת חזותית הם פשוט בשבילכם! מלאו פרטיכם באתר וקבלו המלצות על מיטב מוסדות הלימוד בארץ שיש להם הצעות מחיר מפתיעות עבורכם!

פני התקשורת:
מטרת תקשורת חזותית היא העברת רעיון, קונספט או מסר באמצעים שאינם מילוליים אלא תוך שימוש בתמונה, המחשה, אנימציה, סרט, מצגת ועוד.

הלימודים לתואר זה מאפשרים רכישת כלים ידע ואמצעים טכנולוגיים בהם משתמשים להעביר מסרים אלו וכן עידוד חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה.

הלימודים מתאימים למעצבים גרפיים או לכל מי שאוהב להשתמש באפקטים ואמצעים ויזואליים ככלי להדגשת רעיון, והם מרחיבי אופקים הן בפן הטכנולוגי והן בזה היצירתי והמקצוע הנרכש הוא מבוקש מאד בקרב משרדי פרסום, מולטימדיה, חברות אינטרנט, הפקות דפוס, עיתונות, מגזינים ומה לא.

אם אתם מתלבטים בדבר מוסד הלימודים הטוב ביותר עבורכם ללימודי תואר בתקשורת חזותית מלאו פרטיכם באתר ואנו נסייע לכם באמצעות מידע והמלצות על טובי מוסדות הלימוד וכן נציג בפניכם את היתרונות שלהם ואת הצעות המחיר הכי טובות!

מציירים מילים:
תנאי הקבלה ללימודים הם תעודת בגרות מלאה וציון פסיכומטרי שגובהו משתנה בין מוסד לימודים אחד למשנהו.

בלימודים תקבלו מושג נרחב של מגוון נושאים, ביניהם שיווק, עיצוב גרפי, תוכנות לעיצוב גרפי, עיצוב אריזה, צילום, הפקות דפוס, עיתונות, טלויזיה, אינטרנט, עיצוב דו מימדי ותלת מימדי, תורת הצבעים, תולדות האמנות, צילום במונטאז', ועוד. המסלול מציע שילוב של לימודים תיאורטיים ומעשיים.

אם אתם יצירתיים ויחד עם זאת אוהבי טכנולוגיה מתקדמת לימדו איך להפוך זאת למקצוע באמצעות לימודי תואר בתקשורת חזותית בטובי מוסדות הלימוד בארץ. לפרטים נוספים וקבלת הצעות מחיר, ללא כל התחייבות, מלאו פרטיכם באתר עכשיו!

תקשורת תואר ראשון