תואר ראשון במדעי ההתנהגות

אוהבים פסיכולוגיה אך בכל זאת לא בא לכם לשרוף כל כך הרבה שנים בלימודי תואר ראשון ושני? תואר ראשון במדעי ההתנהגות יאפשר לכם לתפוס שני ציפורים במכה. למידע נוסף גלשו באתר!

מדעי ההתנהגות נוגעים בכמה תחומים יחד ומשלבים בתוכם גם את הפסיכולוגיה גם את הסוציולוגיה וגם את האנתרופולוגיה ומאפשרים לכם לרכוש ידע בחקר אישיותו של האדם, התנהגותו והסביבה שבה הוא נמצא.

רוצים לחקור ולדעת מה מביא אנשים להתנהגויות מסוימות בכל מיני מצבים? תואר ראשון במדעי ההתנהגות יעזור לכם להבין כל מה שצריך. לקבלת פרטים נוספים השאירו את הנתונים האישיים שלכם באתר!

כמה זמן הלימודים ובמה תוכלו לעסוק בסוף הלימודים?
תואר ראשון במקצוע זה נרכש במשך שלוש שנים. מי שמסיים תואר זה בהצלחה מובטחת לו תעסוקה והוא יוכל להשתלב בהמון תפקידים בסקטור הפרטי או הציבורי בחברות כוח אדם והשמה בתחום משאבי אנוש, בהדרכה, בתחום החינוך, בייעוץ ארגוני, בתחום הטיפול והמחקר ועוד.

התלמידים ילמדו מקצועות כמו: סוציולוגיה, סטטיסטיקה, חינוך, תיאוריות חברתיות, שיטות מחקר, מבוא לפסיכולוגיה, אנתרופולוגיה, התנהגות ארגונית, הדרכת עובדים ופיתוחם, תורת האישיות, קרימינולוגיה, חקר המוח ועוד.

ישנם מוסדות שונים המלמדים את מדעי ההתנהגות כאשר תנאי הקבלה שונים ומשתנים ממקום למקום וכמובן יש להציג את ציוני תעודת הבגרות והמבחן הפסיכומטרי. יש אפשרות ללמוד את המקצוע ולשלבו עם מקצוע נוסף או ללמוד רק את מדעי ההתנהגות.

לימודים אלו נחשבים למרתקים במיוחד דרך הנושאים הנלמדים ניתן להבין את החברה, התרבות, הארגון ולהבין כל מיני דברים ותהליכים הקורים בתוך החברה שלנו ומשפיעים עלינו בחיינו.

נשמע מעניין ומרתק? מסוקרנים וצמאים לדעת עוד בנושא? תואר ראשון במדעי ההתנהגות- ילמדו אתכם כל מה שנמצא בנבכי נפשו של האדם. לפרטים נוספים הקליקו וגלשו באתר!

מה ללמוד לתואר ראשון