תואר שני בחינוך מיוחד

אנחנו, באתר, מציעים לכם ללמוד במסלול מעניין ומאתגר, אשר יאפשר לכם לקחת חלק בנושא אשר נכון להגדירו כתשתית לאומית בסיסית. החינוך בראש מעיינינו. צרו קשר והשאירו פרטים!

על דרך השלילה, כאשר בחברה הישראלית מתגלים יותר ויותר איים וכיסים של אלימות, הולכת ורווחת ההכרה כי הכול מתחיל בחינוך. לימודי תואר שני בחינוך מיועדים למי שרואים בחינוך לא רק מקצוע אלא שליחות ואף ייעוד.

חינוך תמיד עומד על הפרק. אצלנו הוא עומד בראש הפרק. אם אתם מעוניינים בפרטים על מוסדות הלימוד הטובים בארץ ללימודי תואר שני בחינוך – זה המקום וזה הזמן לקבלם!

מי שיש להם עניין ורצון לעסוק בתחום חשוב – מורים, מנהלים, מפקחים, בעלי תואר ראשון בחינוך, בהוראה או במקצועות הומאניים אחרים – לאחר רכישת ידע, שיטות וכלים להעמקת ההבנה את מהות החינוך והאופן שבו ניתן להנחילו לאנשים – ימצאו בלימודי תואר שני בחינוך אפיק אתגרי.

מגוון המסלולים ועושרם:
לימודי תואר שני בחינוך מוצעים במגוון מסלולים ובהם: ייעוץ חינוכי, חינוך מיוחד, חינוך גופני, הוראת אנגלית כשפה זרה, הוראה ולמידה, היבטים התפתחותיים בחינוך, מדיניות החינוך וארגונו, חינוך סביבתי, טכנולוגיות מידע ותקשורת, הוראת מדעי הרוח, חינוך מתמטי, חינוך מערכות וטכנולוגיות למידה ועוד.

הכול מתחיל בחינוך אבל שום דבר אינו מסתיים בו!

ממסלולים מגוונים אלה נגזר גם עושר תחומי הלימוד המוצעים למתמחים: חינוך יהודי, לקויות למידה, חברה, תרבות, טיפול באמנות, פסיכולוגיה חינוכית, מחשבת החינוך, ביבליותראפיה, פסיכולוגיה קלינית ותחומים נוספים. התמחות בתחום או בתחומים אחדים במסגרת הלימודים לרכישת התואר השני בחינוך מרחיבה את האופק התעסוקתי ומשתלמת גם מבחינת השכר.

בכל מוסד לימודים – אם באוניברסיטה ואם במכללה – תוכלו לקבל ייעוץ אישי שיסייע לכם למקד את הבחירה בתחום שאתם עשויים להפיק בו את המיטב הן על-פי נטיות לבכם והן על פי שיקולים נוספים כגון הביקוש ב"שוק" לבעלי מקצוע בנישה הייחודית של תחום ההתמחות הנבחר.

הערך המוסף של החינוך:
רבים מהבוחרים להתמחות בחינוך, אם במסגרת לימודים לרכישת תואר שני ואם בלימודי העשרה והעצמה, באקדמיה ומחוץ לה, הם מי שרואים בעבודה בתחום החינוך אתגר. האפשרות להיות שותפים לחינוך הדור הצעיר מהווה עבורם אתגר מרתק: האפשרות למלא תפקיד פעיל במאמץ להשפיע על עיצוב דמותו של דור העתיד.

מלאו את הטופס המקוון, שלחו אלינו ובתוך זמן קצר תקבלו מידע על אפשרויות הלימוד במוסדות הטובים ביותר בארץ ללימודי התואר השני בחינוך. בהצלחה!

ללמוד לתואר ראשון