עושים תואר במדעי המחשב

שואפים ללמוד מקצוע מעניין ומתגמל? מבינים את שפת המחשב? תואר ראשון במדעי המחשב ייקח אתכם צעד קדימה בדרך למקצוע מעניין ומהנה. לפרטים נוספים גלשו באתר!

כיום בעולם המודרני ועם התקדמות הטכנולוגיה תחום מדעי המחשב הינו תחום שתפס תאוצה ונהיה אחד המקצועות המבוקשים ביותר, תחום  אשר מאפשר לעוסקים בו להתקדם בשוק העבודה ופותח בפניהם המון אפיקים חדשים ומעניינים.

אוהבים לחקור ולבלות שעות מול המחשב? רוצים להכיר לעומק ומתעניינים בטכנולוגיית המחשב? תואר ראשון במדעי המחשב יספק לכם את כל המידע שתצטרכו בפן הטכני ובטכנולוגיה של המחשב. לפרטים נוספים אודות לימודים אלו מלאו פרטים בטופס המקוון באתר!

מי הוא קהל היעד לתואר ראשון במדעי המחשב?
קהל היעד לתואר זה הם בעיקר אנשים שמתעניינים במחשבים הרבה מעבר לסתם גלישה ומייל, אנשים שניחנו בחשיבה אנליטית וטובים בתחום המתמטיקה, אנשים שאוהבים לחקור ולדעת איך עובדים המחשבים, כיצד הטכנולוגיה משפיעה על המחשבים וכיצד טכנולוגיות חדשות עוזרות ומיושמות במחשב.

דלתות רבות נפתחות בפני אנשים המסיימים תואר במדעי המחשב  בארץ ובעולם. הם יכולים להשתלב בקלות בתעשיית ההיי טק, בתחומים של מחקר ופיתוח, בהתקנה ותחזוקה של רשתות, בשיפור טכנולוגיות שונות הקשורות ומיושמות במחשב ועוד.

מדעי המחשב- לימודים מאתגרים ומעניינים:
תכנות בסיסי, מתמטיקה, תכנות באינטרנט, פיתוח רשתות, ניהול מערכות מידע, ניהול בסיסי נתונים, לוגיקה ושפות תכנות ועוד המון תחומים מעניינים הנוגעים ישירות לטכנולוגיית המחשבים.

מטרתו של התואר הראשון הוא בעצם להכיר במרכיבים הקלאסיים של מדעי המחשב ולדעת את עקרונות המידע והחישוביות וכיצד הם מיושמים בתוך מערכת המחשב המורכבת. הדגש הוא לא על למידת תוכנות המחשב אלא בעיקר נלמדים תחומי המתמטיקה ותחומים נוספים הקשורים במדעים .

בכדי להתקבל לתואר ראשון במחשבים צריכים ציונים גבוהים מאוד במבחני הבגרות ובמבחנים הפסיכומטריים כשלא כל אחד יכול להתקבל והלימודים אינם פשוטים ומורכבים מאוד.

מסוקרנים לדעת עוד? רוצים מקצוע מעניין שמחייב אתכם לחשוב מעבר לקופסא ודורש מכם חשיבה וניתוח אנליטי? אם התשובה שלכם חיובית, מקומכם אתנו ותואר ראשון במדעי המחשב הוא בדיוק מה שאתם צריכים. למידע נוסף הקליקו באתר כעת!

מה ללמוד לתואר ראשון