הנדסת תוכנה או מדעי המחשב?

מעוניינים בלימודים ולא בטוחים במה לבחור? האם הנדסת תוכנה או מדעי המחשב? מה בכלל ההבדל? מלאו פרטיכם בטופס המקוון, ואנו נסייע לכם לעשות סדר בדברים ולגבש החלטה מבוססת מידע, המלצות והצעות מחיר נוחות!

לימודי שני המקצועות מאד דומים במתכונת שלהם, אולם יש מספר הבדלים המהווים שיקול בבחירת לימודי מקצוע זה או אחר. לבוגרי שני המקצועות ממתינות הזדמנויות מקצועיות רבות, ובשני המקרים יפתחו בפניכם דלתות רבות בחברות הייטק, בתי תוכנה, ועוד.

אז מה נבחר ללמוד? הנדסת תוכנה או מדעי המחשב? מלאו פרטיכם באתר ואנו נסייע לכם למצוא את כל ההבדלים בין המסלולים וכן את כל הצעות המחיר וההטבות השונות!

אז מהם בכל זאת ההבדלים?
למתקשים בבחירת מסלול הלימודים יש לזכור כי ההבדלים הם מינוריים, ולהלן מספר דוגמאות:

משך הלימודים- לימודי מדעי המחשב אורכים שלוש שנים בעוד שמשך לימודי הנדסת תוכנה הוא ארבע שנים.

מסלול הלימודים- רוב התכנים הנלמדים הם זהים בשני המקצועות. יחד עם זאת בלימודי מדעי המחשב הדגש הוא על נושאים מדעיים ומתמטיים ולימוד עקרונות תכנות ומערכות מחשב, בעוד שבלימודי הנדסת תוכנה הדגש הוא על הטכנולוגיות של פיתוח תוכנה.

תואר- לימודי הנדסת תוכנה מעניקים לבוגריהם תואר מהנדס BSc בעוד שלימודי מדעי המחשב מקנים תואר ראשון B.A.

העיסוק– בוגר לימודי מדעי המחשב יפנה למחקר ולגילוי דרכים חדשות לעיצוב תוכנה תוך שימוש באלגוריתמים או ייצור אלגוריתמים חדשים בהם ישתמשו בפרויקטים חדשים. בוגר לימודי הנדסת תוכנה יעסוק יותר באפיון דרישות למערכת וביצירת אב טיפוס ועיצובו, וכן יעסוק ביישום המערכת כולה, ובתחזוקתה.

מלאו את פרטיכם באתר וגלו עוד דרכים לבחירת לימודי הנדסת תוכנה או מדעי המחשב. אנו נמליץ לכם על מוסדות לימוד מעולים, עם מידע הרלוונטי לקבלת מושג נרחב יותר, והצעות מחיר מצוינות בדרככם לגיבוש החלטה!

מדעי המחשב וניהול