לימודי משפטים תנאי קבלה

אם אתם מחפשים מידע בנושא לימודי משפטים תנאי קבלה – הגעתם אל המקום הנכון בזמן הנכון לכם. המומחים שלנו יסייעו לכם בלחיצת כפתור קצרה אחת!

אף שקיים שוני בין מוסדות הלימוד השונים – תנאי הקבלה הנדרשים כדי להתקבל ללימודי משפטים הם גבוהים. רוב המוסדות מתנים את הקבלה ללימודי משפטים בציון של 700 בקירוב במבחן הפסיכומטרי ( יש מוסדות המסתפקים בציון 600 ויש אפילו מוסדות שאינן דורשות כלכל את הציון כתנאי לקבלה ללימודים)ובציון משוקלל של 90 בבחינות הבגרות. על מנת לברר את התנאים הייחודיים לכל מוסד יש להתקשר עמו ישירות.

רוצים לעטות גלימה ולחבוש כובע מיוחד בטקס הסיום? המומחים שלנו יסייעו לכם לבחור את מוסד הלימודים המתאים לכם ללימודי משפטים!

לימודי משפטים תנאי קבלה – לבד מהציונים הנדרשים בשני סוגי המבחנים, מכתב המלצה חם ומחמיא עשוי לסייע לכם להתקבל במוסדות מסוימים. כמו כן במוסדות שונים (כגון: המרכז הבינתחומי בהרצליה) מי שהציון המשוקלל שלהם בבחינות הבגרות הוא 100 ומעלה והציון בפסיכומטרי הוא גבוה מאוד יזכו לעדיפות לקבלה ללימודים.

לימודי משפטים תנאי קבלה- לא רק מספרים:
באחדים מהמוסדות יידרש, לבד מהציונים הגבוהים, גם מבחני מיון וריאיון אישי (בקריה האקדמית אונו, לדוגמה). במוסדות מסוימים (כגון: מכללת שערי משפט) מי שאינם עומדים בתנאי הסף הנדרשים רשאים לפנות למוסד הלימודים בבקשה – שמוגשת לוועדת קבלה מיוחדת – להתקבל חרף אי-עמידתם בתנאי הסף הנדרשים.

לימודי משפטים תנאי קבלה – רף גבוה:
על אף שמדי שנה מסיימים כ -1000 סטודנטים את לימודי המשפטים ולאחר שנת התמחות נבחנים בבחינות שעורכת לשכת עורכי הדין – משם פתוחה הדרך בפני מי שעוברים את הבחינות בהצלחה אל שוק עבודה רווי.

 חלק ניכר ממוסדות הלימוד המציעות לימודי משפטים הן מכללות, אשר הוקמו במקורן כדי לתת מענה לימוד תחום מבוקש זה ובהמשך התפתחו והפכו למוסדות לימוד המציעים תחומי לימוד אקדמיים נוספים. הרף הגבוה נובע מהביקוש הרב לתחום המשפט.

להתכונן מבעוד מועד:
מאחר שחלק ניכר מהלימודים מחייב ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה, מיוחס משקל לציון בחלק האנגלית במבחן הפסיכומטרי. לכן, למי שמייעדים עצמם ללמוד משפטים באחד מרבים ממוסדות הלימוד המאפשרים ומציעים תחום זה, מומלץ לרכז מאמץ לפני הבחינה ולהתכונן במיוחד לקראת החלק באנגלית במבחן הצפוי.

ריכוז מאמץ לקראת הבחינה:
התחרות החריפה על מקום במסלול המשפטים במוסדות הלימוד השונים מחייבת אתכם להימתח ולהצטיין, להפיק מעצמכם את המיטב. אם אתם רוצים לזכות בתואר הנכסף והמיוחל – השקיעו.

רוצים מידע על תנאי הקבלה הנדרשים בלימודי משפטים? מלאו את הטופס המקוון ושלחו אותו אלינו. המומחים שלנו יסייעו לכם לבחור את המסלול היותר מתאים לכם. בהצלחה!