לימודי משפטים בצפון

אם אתה מעוניין ללמוד מקצוע מעניין ומאתגר, אם יש לך ראש אנליטי ומבריק, מקומך איתנו באחד מהמסלולים הרבים של לימודי משפטים בצפון. לקבלת מידע נוסף והצעות מחיר שקשה לסרב להן, צור עימנו קשר באתר ברגע זה!

לימודי משפטים בצפון מהווים הגשמת שני חלומות בו זמנית, לימוד מקצוע מרתק וחוויית לימודים מסוג אחר בנוף צפוני בראשיתי בקצב איטי ובאווירה שונה. הלימודים מתנהלים בקבוצות לימוד קטנות, בשיעורים פרונטאליים בבוקר או בערב.

אם גם אתם מעוניינים להיות חלק מקבוצת עילית, אם גם אתם תמיד רציתם ללמוד משפטים, צרו עימנו קשר באתר עכשיו לקבלת מידע ופרטים נוספים!

תנאי קבלה למשפטים:
תנאי הקבלה אל לימודי משפטים בצפון כוללים ציון משוקלל של הבגרות עם המבחן הפסיכומטרי וראיון אישי. חשוב לציין כי הציון המשוקלל של בחינת הבגרות והמבחן הפסיכומטרי יכול להיות שונה מעט במכללות ובאוניברסיטאות השונות, בהתאם לדרישות הסף ומספר המועמדים המבקשים להתקבל למסלול הלימודים בשנה הנתונה.

מערך השיעורים:
תוכנית הלימודים ומערך השיעורים בלימודי משפטים כוללים מגוון רחב של תחומים וכוללים את מערך השיעורים הבאים: דיני נזיקין, לימודי מיסים, לימודי תאגידים, קרימינולוגיה, דיני משפחה, המשפט הפלילי, דיני עונשין, צוואות וירושה, רשלנות רפואית, משפט בינלאומי, משפט מקראי, תביעות קטנות, בית משפט עליון ועוד.

התמחות מעשית:
לאחר סיום הלימודים העיוניים ועמידה במבחנים חיצוניים יצטרך התלמיד לעבור לימודי סטאז' (התמחות) מעשיים במשך שנה, במשרדי עורכי דין מנוסים על פי בחירתו והעדפותיו והצרכים של אותו משרד.

אם גם אתה מעוניין ללמוד משפטים, השאר את הפרטים האישיים שלך בטופס המקוון באתר שלנו ונשמח להעניק לך את כל המידע הרלוונטי עבורך ועוד הצעות מחיר ללא תחרות ממוסדות הלימוד האקדמיים הטובים ביותר ברחבי הארץ!