לימודי משפטים ערב

אם תמיד חלמת ללמוד משפטים ולא מצאת לכך זמן, לימודי ערב משפטים הם הפתרון האידיאלי עבורך, לקבלת פרטים נוספים והצעות מחיר ללא תחרות צור עימנו קשר באתר ברגע זה!

לימודי ערב משפטים נועדו למועמדים אשר רוצים להגשים את חלומם וללמוד מקצוע יוקרתי ומרתק ולשב זאת עם עבודתם העיקרית הנעשית בשעות היום. מכללות ומוסדות לימוד אקדמאים פרטיים רבים ברחבי הארץ מציעות מסלולי לימודי משפטים בערב.

אם אתם מעוניינים לקבל פרטים והצעות מחיר מהמכללות הטובות ביותר ללימודי משפטים, צרו עימנו קשר באתר ברגע זה ממש!

לימודי משפטים תנאי קבלה:
תנאי הקבלה ללימודי משפטים בערב זהים לחלוטין במכללות ובאוניברסיטאות ללימודי משפטים בבוקר ועוללים עמידה בראיון אישי וציוני בגרות המשוקללים עם ציון הפסיכומטרי. חשוב לציין כי ישנן מכללות רבות ברחבי הארץ המציעות לימודי ערב משפטים ללא צורך בעמידה בדרישות הקבלה אלא לעבור את מבחני הקורס בכל סמסטר בנפרד. יש לציין כי עלות הלימודים במכללות הללו גבוהה במיוחד.

מתכונת הלימודים:
לימודי ערב במשפטים מתנהלים במתכונת של שיעורים פרונטאליים ובקבוצות לימוד קטנות. הלימודים מתקיימים 3 – פעמים בשבוע במשך 4 שעות כל מפגש. הלימודים הם לימודים עיוניים בלבד ולאחר סיום הלימודים יש שנה התמחות אחת במשרדי עורכי דין מורשים בתחומי משפט שונים.

מה לומדים?
תוכנית הלימודים במשפטים מגוונת וכוללת לימודים עיוניים של הנושאים הבאים: המשפט העברי, המשפט הפלילי, דיני ירושות, דיני מיסים, דיני משפחה, דיני גירושין, קרימינולוגיה, בית המשפט העליון, בג"צ, דיני נזיקין ועוד.

אם גם אתם מעוניינים להגשים את חלומכם ולא בדיוק יודעים מהיכן להתחיל, השאירו את הפרטים האישיים שלכם בטופס המקוון באתר ואנחנו נשמח להעניק לכם הצעות מחיר מבתי הספר הטובים ביותר למשפטים בכל רחבי הארץ!