תואר ראשון בפסיכולוגיה

ניסיתם פעם להבין מה באמת מתחולל עמוק בנבכי הנפש? תואר ראשון בפסיכולוגיה יעזור לכם להבין ולו במעט מה מניע את האדם להתנהגויות אלו ואחרות. לפרטים נוספים על לימודי הפסיכולוגיה גלשו באתר ברגע זה!

נפשו של האדם הוא דבר מורכב ומעניין וכולנו מסתקרנים להבין מה מניע אנשים לעשות דברים מסוימים. תשובות אלו מורכבות מאוד כמו גם נפשו של האדם אך לכל דבר יש בסופו של דבר מענה. הפסיכולוגיה מנסה לגעת בדברים אלו ולנסות להבין ולחזות בעיות התנהגותיות  ולמצוא דרכים לטפל בהם.

אם תמיד הייתה לכם סבלנות לשמוע בעיות של אחרים ותמיד הייתה לכם גישה לעזור לאנשים לפתור דברים המקום שלכם אתנו כאן בלימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה. קליק אחד וכל הפרטים לפניכם!

מה תוכלו לעשות בסיום לימודי התואר הראשון?
תואר ראשון בפסיכולוגיה הוא אחד התארים הנכספים והמבוקשים ביותר בארץ ובעולם. תואר ראשון אמנם אינו מאפשר לכם לעבוד כפסיכולוגים קליניים ולטפל באנשים אך מאפשר לכם לעבוד כאנשי כוח אדם, כיועצים ארגוניים, כמדריכים, במוסדות שיקומיים ובעמותות העוסקות בנושאים חברתיים שונים.

תנאי הקבלה לתואר הראשון גבוהים במיוחד ומעטים התלמידים שעומדים בתנאי הקבלה. מי שמסיים תואר ראשון יכול להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה למרות שקשה מאוד להתקבל אליו וצריך לעבור מבחנים מיוחדים.

אלו נושאים בפסיכולוגיה תלמדו במהלך שלוש השנים?
לימודי הפסיכולוגיה מורכבים ונלמדים בהם נושאים רבים ומגוונים כמו: תורת האישיות, פסיכולוגיה התפתחותית, יחסים בינאישיים, פסיכואנליזה, יסודות פיזיולוגיים בהתנהגות, מבוא לפסיכולוגיה, שיטות מחקר, פסיכולוגיה קוגניטיבית, פסיכולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה חברתית ועוד המון נושאים מרתקים.

לימודים אלו מטרתם להקנות ללומדים ידע בסיסי בכל מה שקשור לתיאור ולמחקר של התחומים השונים בפסיכולוגיה כשההנחה המובילה היא כי התנהגות האדם מובנית ומבוססת על חוקיות שאותה מנסים הפסיכולוגים לחקור ולהבין כדי לפתור בעיות התנהגותיות מסוימות.

סקרנים להכיר מקרוב את התיאוריות של זיגמונד פרויד ומה הוא חקר ובדק? רוצים ללמוד מקצוע יוקרתי מאתגר ומתגמל? תואר ראשון בפסיכולוגיה נועד עבורכם. אז למה אתם מחכים? מלאו עוד היום את הפרטים האישיים שלכם בטופס המקוון באתר!

מה ללמוד לתואר ראשון