תואר ראשון בתקשורת

חולמים להיות מגישי חדשות בטלוויזיה או אולי שדרני רדיו? בואו לממש את החלום ולהפוך אותו למציאות. תואר ראשון בתקשורת הדרך שלך לצעוד קדימה בעולם התקשורת, לקבלת פרטים נוספים צרו קשר באתר כעת!

כיום תופסת התקשורת חלק מאוד נכבד מחיינו. מרביתנו מחוברים כל היום למקלט הרדיו, לטלוויזיה, לאינטרנט, לטלפון ולא מסוגלים להתנתק מהם ולו לשנייה. אנחנו שואבים מידע מאמצעי התקשורת על כל מה שקורה בארץ ובעולם וכמו כן היא משמשת גם ככלי חשוב להעברת מסרים חברתיים, מדיניים וכלכליים.

רוצים להיות כוכבי העתיד ולרצד על מסך הטלוויזיה מדי ערב כמו המפורסמים? תואר ראשון בתקשורת יהפוך אתכם אולי לסלבריטאים הבאים. לפרטים גלשו והיווכחו!

תואר ראשון אבל למה דווקא בתקשורת?
התקשורת הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהמציאות היומיומית שלנו ויש לה השפעה ניכרת על כל תחום בחיים שניגע בו. האדם בעולם המערבי והמודרני צורך המון תקשורת: טלוויזיה עם מגוון ערוצים, עיתונים רבים, אינטרנט, קולנוע ועוד, ככל שהביקוש גדל כך גם הביקוש לאנשים שעוסקים בתחום גדל.

אנשים המסיימים תואר ראשון בתקשורת הופכים להיות צרכנים ביקורתיים וחוקרים בתחום התקשורת. הם יכולים לעסוק בתחומים המשויכים לעולם התקשורת ולהבין תהליכים שקורים בעולם התקשורת.

מדוע הרבה סטודנטים נמשכים לתקשורת?
מרבית הסטודנטים נמשכים לתחום מאחר וזהו תחום מרתק ומעניין, חלקם רואים את עצמם משתלבים בעולם הפרסום והתקשורת והחלק האחר לומדים זאת כדי לרכוש תואר מאחר וזהו מקצוע מעניין ולא תובעני מדי יחסית למקצועות אחרים.

המטרה העיקרית ברכישת תואר ראשון בתחום זה הוא בכדי לרכוש התמחות עיונית ומעשית בעולם התקשורת כדי שבסופו של דבר יוכלו התלמידים להשתלב בו ולהיות חלק בלתי נפרד ממנו.

במהלך לימודי התואר הראשון תשלבו לימודים עיוניים ולימודים מעשיים. תלמדו לימודים מעניינים בתחומים רבים כמו: יסודות התקשורת הדיגיטלית, תקשורת חזותית, אתיקה בתקשורת, דיני תקשורת, תקשורת המונים, יסודות הפרסום, יסודות הרדיו, דוברות ויחסי ציבור, יסודות הצילום, הפקה ועריכת חדשות ועוד.

רוצים להשפיע ולהכריע? אם כן תואר ראשון בתקשורת נולד בדיוק עבורכם. אם אתם מעוניינים במידע נוסף אודות לימודים אלו מלאו פרטים בטופס המקוון באתר!

מה ללמוד לתואר ראשון